Monday, July 20, 2009

kenangan di pulau perhentian...

Good Morning...ehehehheheeh matahari mula memberikan senyuman menawan kepada sesiapa saje makhluk Allah di bumi ini....subhanallah...cantiknye....

me and suami tersayang....menikmati keindahan pagi....

senja dia pulau perhentian...cantik kan....Subhanallah....cantiknye ciptaanMU..





sangatlah cantik panorama nye...ni aku amek dari view tmpat menginap okey...nei namenye kampung pulau perhentian...yg seberang sane tu la pulau perhentian besar...dan sebelah kg nie pulau perhentian kecil...







mase nie baru bertolak dari jeti kuala besut utk ke pulau perhentian...perjalanan mengambil masa selama 1 jam...menaiki speed boat ye....bayangkanla jauh kan ....





































salam kawan2...di petang kala begini, terimbas kembalik kenangan sewaktu bercuti di pulau perhentian, ganu...sangatlah cantik pemandangannye...menggamit hati...terasa mahu kujejaki lagi pulau tu...boleh bawa aqil skali...tp kecik2 nie, 3 bln lebih umor dia...aku pun kalo g bwk dia, x bley la layan snorkelling sgt...ehhehehehehehehe syok tau...walaupun aku nie tak tahu berenang sgt, tp diheret jugak cik somi ku....sangat la seronok biler dpt tgk ikan nemo...memula tu aku tamo...jerit2 gak biler dia heret aku, smpai kaki da tak jejak tanah , aku takot la...kelako gak biler memule tu....pastu cik somiku suh tenggelamkan pala aku tgk dlm laut katenye...gune google la...aku pun rendam kan la dlm ketakotan tu, terpegun aku tgk suasana dlm laut....mcm akuarium...cantik sey...upenye cerah ek dlm laut...pd permukaan tu laut mcm gelap jer...tp biler tgk dlm laut tu...cerah....cantik sgt2...smpai aku pun naik syok...ta takot dah...naseb baik x jumpe ikan jos...kalo jmpe, cuak gak aku...da la tak pndai brenang...eheheheheheheh so, layan aje la pic2 kat bwh nie...tp gambo snorkelling tadop...sbbnye tadop waterproof camera okey....layan......





No comments: